LUSHNJA PORTAL
MIRSEVINI NE PORTALIN LUSHNJAR
ForumPortalliCalendarGalleryPytėsoriKėrkoGrupet e AnėtarėveRegjistrohuidentifikimi

Share | 
 

 Rregullat e shkollės Pėr njė nxėnės “perfekt”

Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Shko poshtė 
AutoriMesazh
Mel C
Moderatore
Moderatore
avatar

Numri i postimeve : 847
Join date : 01/06/2008
Age : 26
Location : me zemer ne Lushnje jam

MesazhTitulli: Rregullat e shkollės Pėr njė nxėnės “perfekt”   Sun Jun 01, 2008 5:56 pm

1. Tymos njė llullė tė madhe (qė mund tė jetė edhe bosh) dhe pas ēdo fjalie qė thotė profesori/ja, pėrgjigju: "Ashtu si thua ti ėshtė, plako"
2. Vėr syze tredimensionale dhe ēdo 2 minuta kėrkoi profesorit/es qė tė fokusojė projektorin qė ka sipėr kokės.
3. Ulu nė bangėn e parė dhe pastro dhėmbėt me gomėn e lapsit. Po tė tha gjė profesori/ja, pėrgjigju se sot nė mėngjes nga nxitimi pėr tė kapur orėn e parė harrove tė laje dhėmbėt. Kėshtu del edhe si nxėnės korrekt...pak i shpifur, po nejse.
4. Ulu nė bangėn e parė dhe fillo ngjyros librin. Por ngjyrose bukur ama.
5. Kur profesori/ja tė thėrrasė emrin tėnd gjatė apelit, ti pėrgjigju: "Ėshtė emri im ai! Mos ma shpėrdoro se mezi e kam!"
6. Prezantoju profesorit/es dhe klasės si mjeshtėr i fyellit.
7. Dhuroi profesorit/es njė kopje tė Biblės dhe pyete se ku do tė shkonte shpirti i tij/saj po tė vdiste nesėr.
8. Vėr pambuk nė vesh dhe ēdo 10 sekonda kėrkoi profesorit/es tė ngrejė zėrin.
9. Vėr copa tullash nė vend tė shkumsave.
10. Tund kokėn nė mėnyrė kuptimplotė gjatė kohės qė profesori/ja flet. Nė mes tė leksionit thuaji se fytyra e tij/saj tė duket familjare dhe pyete mos ka qenė ndonjėherė personazh tek filmi "Frankeshtajn".
11. Pyete profesorin/en nėse kapitulli i parė do tė jetė nė provim. Nėse thotė jo, grisi tė tėra faqet e librit qė kanė kapitullin e parė nė sytė e tij/saj.
12. Futu nė gjendje transi gjatė mėsimit tė fizikės dhe deklaro botėrisht se do tė ndjekėsh njė karrierė brilante nė fushėn e matjeve dhe tė njėsive.
13. Bėji pyetjet duke kėnduar.
14. Flit vetėm nė rimė dhe kėndo me zė tė ulėt "In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuumamamaueeeeeee!!!!!!"
15. Gjatė apelit, pas ēdo emri, bėrtit: "KY/KJO JAAAAM UUUUUNĖ! Pastaj...oooops, mė falni, gabova".
16. Insisto qė emrin e ke Bruce/Brenda Lee. Nėse je me tė vėrtetė kinez, insisto qė emrin e ke Antonio/a Banderas.
17. Kaloi faqet e librit duke gėrvishtur ēdo figurė dhe duke i marrė erė.
18. Futu nė klasė me pizhama. Bėj sikur nuk e ke vėnė re fare.
19. Mbaj lart njė fletė tė madhe tė shkruar: "LEGALIZE IT!!!!!!"
20. Informoje klasėn se i pėrket familjes mbretėrore tė Belgjikės dhe merr njė shok qė t'i bjerė burisė sa herė qė emri yt tė pėrmendet.
21. Fiksohu tek atributet e profesorit/es. Nė ndonjė moment kur ai tė tė fiksojė, lėpiji buzėt...me zjarr.
22. Drejtoju profesorit/es me: "Shkėlqesia juaj"
23. Ulu nė bangėn e parė dhe nuhat parreshtur. Pyet profesorin/en nėse ai/ajo ka pirė.
24. Bėrtit Wow pas ēdo fjalie tė leksionit.
25. Merr njė pasqyrė me vete dhe kaloje tėrė orėn e mėsimit duke shkruar vargje tė Biblės nė fytyrė.
26. Pyet nėse ėshtė e domosdoshme qė tė vish nė mėsim.
27. Dhuroi profesori/es njė shportė tė madhe me fruta (banane etj...sipas rastit).
28. Pėrdor njė dylbi pėr tė parė profesorin/en.
29. Pėrdor njė theks tė ēuditshėm tė tipit: "Ēfarė kish desh ty me thonur?" Ji shumė i shqetėsuar dhe nė siklet nėse profesori/ja nuk tė kupton.
30. Kujto me mall tetėvjeēaren duke kėnduar: "Kur ishim tė vegjėl na merrnin pėr dore, na jepnin ēokollata, na blenin akullore...". bėj sikur do t'i lėsh profesorit/es tė kuptojė se kėto kėrkesa i ke primare.
31. Nė vend tė dylbive, siē u tha mė lart, mund tė pėrdorėsh edhe binokėl...Nėse do ta vazhdosh edhe mė thellė, shtiru sikur ke njė theks anglez fantastik.
32. Fillo njė DALLGĖ, si nė stadiume, nė njė sallė tė madhe leksionesh, duke bėrtitur: "Forca Ekonomiku (e zemė...).
33. Kur profesori/ja tė kthehet nė njė moment tė caktuar nga ty, bėrtit: "Oh, sytė e mi!!!!!!!".
34. Kėrko tė prezantosh mikun tėnd tė padukshėm qė ėshtė ulur nė bangėn bosh pėrkrah teje dhe kėrko njė kopje tė ēdo libri, fletė, tezė edhe pėr tė.
35. Korrigjoje profesorin/en pėr shqiptimin e emrit tėnd, tė paktėn 9 herė nga 10. Edhe nėse e ke shumė tė thjeshtė si psh: Shehu. Thuaji qė h-ja ėshtė e thellė.
36. Ulu nė bankėn e parė dhe lexo shpjegimet profesorit/es duke qeshur nė mėnyrė tallėse. (Po munde tė sigurosh njė kopje tė temės sė tij/saj tė diplomės dhe tė bėsh veprimin e pėrmendur mė parė do tė ishte shumė e arrirė).
37. Sapo tė bjerė zilja, kėrko tė paraqisėsh njė problemė nė tabelė. Injoroje profesorin/en qė tė thotė se ka mbaruar ora dhe vazhdo punėn tėnde shumė i/e pėrkushtuar.
38. Deklaro qė ti je autori i tekstit qė tė gjithė po pėrdorin.
39. Deklaro qė je asistenti/ja i/e profesorit/es. Nėse asistenti/ja del nė pah dhe tė kundėrshton, ēohu nė kėmbė dhe me vrull bėrtit: "MAASHTRIIMM!!!!!!"
40. Kaloje kohėn gjatė leksionit duke dėrguar puthje me frymė studentėve tė tjerė.
41. Ēdo pesė minuta, merr njė copė letėr, shkruaj nė krye tė saj: "Peticion nr 5 kundra...( ēdo gjė qė tė vjen ndėr mend, si psh: martesės sė Jenifer Lopez, a duhet vėrtet qė tė ketė edhe Jenifera tė tjera nė kėtė botė? Ajo qė ėshtė mjafton dhe tepron...apo jo?).
42. Ēohu nė kėmbė dhe bėj pyetje. Pasi tė marrėsh pėrgjigje, bėj njė pėrkulje plot nderim dhe ulu nė vend.
43. Vish njė T-shirt me njė H tė stampuar. Informo qė H qėndron pėr HAMSHOR. (Mund tė pėrshtatet sipas gjinisė.)
44. Ndėrprit ēdo dy minuta duke pyetur: "Profesor/e, a mund ta gėrmėzoni fjalėn qė sapo thatė?"
45. Ndaji pjesėt e stilolapsit (shkurt, ēmontoje). "Nė mėnyrė aksidentale" shpėrndaji copat nėpėr klasė. Pas kėsaj, ndėrmerr ekspedita "tė fshehta" pėr tė gjetur pjesėt. Kur ta rregullosh stilolapsin...fillo nga e para.
46. Shkeli syrin profesorit/es ēdo pak minuta.
47. Nė mes tė leksionit, i tmerruar, pyet profesorin/en nėse beson tek fantazmat. Pastaj ēohu nė kėmbė dhe, duke e drejtuar gishtin nė drejtim tė profesorit/es, thirr nė panik e sipėr: "U NGJAAAAAAALL!!!!!".
48. Merr njė kambanė me vete dhe bjeri sa herė qė profesori/ja tė thotė diēka tė rėndėsishme. Pastaj qesh dhe bėrtit: "Bir Selman i nėnės, kė tė qaj mė parė!!!".
49. Qesh me shpirt pėr ēfarėdo lloj gjėje qė thotė profesori/ja. Gėrhit ndėrkohė qė qesh (dmth, qesh me zhurmė ose me frena...si tė doni).
50. Kėrkoi profesorit/es tė rregullojė hartėn e Ballkanit se aty nuk po gjen dot Islandėn
Mbrapsht nė krye Shko poshtė
Shiko profilin e anėtarit http://www.lushnja.com
 
Rregullat e shkollės Pėr njė nxėnės “perfekt”
Shiko temėn e mėparshme Shiko temėn pasuese Mbrapsht nė krye 
Faqja 1 e 1
 Similar topics
-
» Njė orė mėsimi nė njė shkollė tė mesme amerikane, rreth krijimtarisė sė shkrimtares Kozeta Zylo
» Jahė Sadrija: Historiku i shkollės fillore "Ganimete Tėrbeshi" nė Ponoshec
» Mijėra nxėnės i drejtohen shkollės
» Milaim Delija: Letėr e hapur Daut Demakut (mbi kuptimin e mendimit pozitiv)
» Hapja e Shkollės Shqipe nė 2-vjetorin e Pavarėsisė sė Kosovės, nė Staten Island, dritėz Mėmėdheu pėr fėmijėt e Diasporės

Drejtat e ktij Forumit:Ju nuk mund ti pėrgjigjeni temave tė kėtij forumi
LUSHNJA PORTAL :: Argetim dhe zbavitje :: Humor shqiptare-
Kėrce tek:  
Free forum | © phpBB | Forum mbėshtetės | Report an abuse | www.sosblogs.com